جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

احتمال تعطیلی مدارس به دلیل آنفلوآنزا

  • کد خبر: ۱۳۱۹۸۲
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
احتمال تعطیلی مدارس به دلیل آنفلوآنزا
وزیر آموزش و پرورش از تعطیلی محدود مدارس به دلیل شیوع آنفلوآنزا خبر داد و گفت: در صورت تعطیلی مدارس آموزش از طریق شبکه شاد ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر آموزش و پرورش گفت: به دلیل آنفولانزا ممکن است به صورت محدود تعطیلی‌هایی داشته باشیم؛ البته این به معنی تعطیل شدن آموزش نیست و از شبکه شاد برای برگزاری کلاس‌ها استفاده خواهد شد.
یوسف نوری گفت: بعضی از استان‌ها به دلیل شیوع ویروس آنفولانزا، مدارس را در شهر‌های خود تعطیل کرده بودند. عنوان کردیم مسئولین آن استان‌ها بررسی میدانی کنند که آیا واقعا احتمال ابتلا به آنفولانزا زیاد است که دانش آموزان آسیب و لطمه ببینند.

او ادامه داد: مدیران استان‌ها باید بررسی کنند و اگر گزارش وزارت بهداشت نیز مبنی بر احتمال آسیب به دانش آموزان باشد، شرایط آموزش تغییر خواهد کرد. البته تا به امروز هیچ گاه تجربه تعطیلی به دلیل شیوع آنفولانزا را نداشته‌ایم.

او گفت: اگر هم تمام این موارد وجود داشته باشند، تعطیلی وجود ندارد و از شبکه شاد برای برگزاری کلاس‌ها استفاده خواهد شد.

او ادامه داد: هر تصمیمی باید دلیلی داشته باشد. دلیل در ارتباط با آنفولانزا را پزشکان و وزارت بهداشت تشخیص می‌دهند و بررسی می‌کنند. اگر واقعا دانش آموزان لطمه ببینند، ما راضی نخواهیم بود؛ بنابراین ممکن است که تعطیلی‌هایی به صورت محدود داشته باشیم. البته این به معنی تعطیل شدن درس و آموزش نیست و دانش آموزان با استفاده از شبکه شاد و آموزش مجازی تحصیل خود را بدون وقفه ادامه خواهند داد.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->